Friday, April 23, 2010

what a mess.............


bace dulu baru tahu....


hari ni hari jumaat....kene pi sembhyg jumaat ler kan bg aku yg bernama lelaki nie....huhuuh....kekadg de gak perasaan nk ponteng sembhyg nie....maklum ler sebb penat dh kerah tenaga waktu pagi....tp biler di pikirkan yg solat jumaat nie seminggu sekali rase rugi lak kalo miss....lagi pon solat ni wajib..so mmg kene buat r..kalo tak dpat dose lak....

hai.... lepas solat subuh td,,,,aku bantai tido lik..hah ambik ko bgun kol 10....bgun2 jek matehari dh kuar...argh....tertekan sebb rase mcm dh bazir kan mase pagi aku....padahal leh wat bnyak keje...mcm cycling ke ,basuh kete ke ...hurmm... susah gak si Z takde,takde sape nk ajak teman pi kayuh basikal...mau naik 1kg lemak aku miggu nie...

bgun2 jek..kepale dh stress sebb bgun lambat..terus mood hari nie rase mcm suram jek.... terus carik hp nk tepon mimie a.k.a tunang kesyganku...tp dier de kelas lak...peh...lagi terase hampes jek hari nie..... aku carik lah adik aku yg dok mengangor kt umah nie sementra tunggu result matrik kuar....hampes dier pon bantai tido lagik......hurm mane le tak tumpah kuah kalo tak ke nasik huhuhu....

" damn..... aku terus lepak kt luar..tgok pemandangn pokok2 kt umah aku...baru rase tenang sikit....hai...dan pada saat tu aku realise yang idop kite nie akan sentiase berubah2 walopon kite buat benda yang sama hari2...walopon kite de time keje kite..tp kite tetap akan jumpe benda2 baru dan masalah baru...oleh itu kawan2 ...aku nasihat kan korang..jangan terlalu espect idop nie selalu nya indah... sebb indah tu hanya luaran jek....yang pasti masalah akan tetap ada hukhuhkhuhk..... ko rg paham tak pe aku cakap nie ? sebb aku pon tak paham gak hahahha...mamai lagik nie...kene bantai tido 1 jam lagik nie ...salam

6 comments:

Ms. Widya said...

pebende ko bebel ni shahma uit

baluke said...

hahaha...sajek nk cite pe yg aku rase hihihi...nk jadik penulis bebas

minah senget said...

ko giler oit!kawen jmput nnti..haha

Malsi Luzzi said...

a'ah, aku pun faham

baluke said...

hahaha.... bgus..aku gumbire ader org yg bacer hikhihk

me-mie said...

ishk3...sengal betul mamat baluke ni yek..;p

Post a Comment

time kaseh kerana sudi membaca

Powered By Blogger