Thursday, April 22, 2010

luahan taman dalam hati aku hahahahh

salam semua... 


hurmm... kalo nk di ikotkan ...lebey kurang sebulan  jek lagi aku nk tamatkan zaman bujang aku nie...dan melangkah ke alam yang lebih mencabar dengan tangungjawb dan komitment iaitu alam berumah tangga..

kalo dulu aku rase mcm takot gak nk kawen nie maklum r aku bukan  yer tau sangat pasal hal2 jadik somi org nie.. tp lama2 bile tgok mmber2 yg dh kawen...tgok dr cite tv...rase mcm aku boleh kot jadik somi yang baik kot hihkhihkhk.... angkat bakul sendirik lak...

hai.... tp skrg nie rase tak sabar2 lak nk kawen.selain  de isteri baru aku gak dh tak sanggup... nak menahan dirik dr melakukan aktiviti -aktivit yang melibatkan -duit....maklum ler..duit semua kene saving tok kawen.....  seperti ..modified kete aku .. pi beli barang2 sukan ke ...tak pon tok hiasan umah aku ....

hurmm.. tp mmber aku ckp..lepas kawen kne tegas dlm berbelanja ..maklum r skrg dh kene tggung anak org...kang nk bg anak org tu makan pe ? ..tol gak kate mmber aku nie....hurmm aku harap tunang aku dpat ler jadik akauntan aku ...leh kawal skit aliran wang tunai aku nie...bior le org kate kene quen kontrol..asal aku dan kuarge aku tak idop susah kan?....



hurm../ke pada reADER yang de pe2 idea org koment nk bg...jgn segan bgtau k... aku sedia mendengar nyer...

chaw dulu..nk usha adik ku wat pe skrg hikhihk


p/s : i miss my moment wit u

2 comments:

minah senget said...

kad utk aku xde ke?kedekut la ko nih..haha

me-mie said...

die mmg kedukut...hee..;p

Post a Comment

time kaseh kerana sudi membaca

Powered By Blogger