Saturday, April 24, 2010

3 jam yang panjang.....

                                 eyah dan lan geget

bace dulu baru tahu....

hai...penat nyer...baru lik dr hantA pergi dan balik adik aku si eyah gongeng tu dr ujian nak masuk U....kt batu pahat.... bnyang kan ...ujian tu mula kol 2 hingga kol 5.... 3 jam tu..gi ler r....bukan saje dak yang ambik ujian tu leh giler..aku yg menuggu pon leh jadik giler kalo tak pandai mengisi mase...hihihihi...tp nie shahma kan....mesti pandai bab-bab menghabiskan mase nie hihihi....sementra menuggu adik aku tu abis exam...aku pon mulakan langkah berjalan2...

tempat pertama aku tuju..

1.Bp Mall....
ader le sale sikit2 pakaian lelaki tok pg keje.... sampai 70% tu..Renoma ,bonia,john master dan seangkatan dengan nyer...tp  aku tetap suker jenamer Alen Dilon.... ahahah

2.Food Court..
lepas berjalan2 tak tentu hala..aku pon terase mcm lapo... pe lagik...pg carik makann r...aku makan mee rebus jek.....leh tahan sedap..tp 1 jam lepas makan tu..perut aku terus rase nk membuang jek....adeh...silap makan ler tu ...

3.Big cinema...
lepas makan...ader lagik 2 jam lagik sebelum kol 5...hadoi...tak tau dh nk watpe.... jalan2 tgok de cite best kt wayang....tepon tunang aku mintak kebenaran nak tgok wayang sorang2 ( kami dh wat janji..nk tgok wayang mesti sama-sama.) ...selamt ler minah tu kasik.....yeszaaaa..tgok wayang sorg2 mmg tak best....bosan giler...

ader 3 pilihan cite yg agak best
1) stelleto ( melayu )
2) crazier ( org puteh)
3) when in rome ( org puteh )

last2 aku tgok cite no 3... best gak r cite nie..kelakar giler.... ok lah tok abiskan mase 2 jam aku tu huhuhu...

lepas jek abis tgok movie tu ,cun jek mesej dr eyah masuk...kate dier dah abis exam...soh ambik...so aku pon terus le kuar pi ambik dier..

" along ko nie lambat sgt lah..aku lapo nie..."

eh dak kecik nie..masuk2 kete jek nk merungut lak...dier tak tau yang aku dok tunggu dier punyer lamer...tgok le adik2 zaman skrg....nk salah kan abg dier jek...selamt le aku nie baik...kalo idak dh lamer aku tinggalkan kt sana hahahah.....

dlm kol 6 sampai ler umah aku..... so patut tak aku rase penat ?

dan nk tambahkan penat aku tu lagik...aku pi batu pahat tu naik kete kancil aku hauahauhau.....kete wira bg adik( lan geget) sorang lagik pinjam...adoi yai....abg syg adik katakan...

saper penah naik tau lah mcm ne....ibu mengandung sure terberanak kalo naik kete tu hahahah...

tp best gak rini sebb dapt berbakti kepada keluarga sebelum aku berbakti kepada keluarga aku sendrik tak lama lagik... yahuuuuuuuuu

p/s : mimie....abg mesti beli honda civic

2 comments:

Kinjunx said...

honda civic santek!

me-mie said...

kite nk yg versi baru py..xmo ek..hekhek..;p

Post a Comment

time kaseh kerana sudi membaca

Powered By Blogger