Monday, October 26, 2009

tolong lah.....knper nk pikir buruk jek kt aku nie...

~ (^.*) ~   " arghhhh tensen tol la aku " tu ayat pertamaer yg kuar dari mulut aku pas aku chating dgn sorg kawn aku nie..pompuan.....adoiai....

ye ...semua dier tahu pasal sejarah itam idop aku nie dulu...tp takkn lah manusia nie tak mau berubah kan ?

tolong lah bg space kt org mcm aku yg pernah wat silap tok berubah..dan bukak lah sikit minda ko tu......jgn nk pikir negetif jek...

baik tido..dari gosip jek
sory lah aku maki hamun kt blog nie..tp aku nk org2 yg se aliran dgn kawan aku nie supayer bukak mate sikit...semua org pernah wat silap dan akan buat silap gak nnt.... tp kite tak leh nk pikir org tu tak berusaha tok berubah....dan kurangkn kesilapan mereka tu .....

biler ader org yg berfikiran kotor mcm nie..sebbkan kite org yg nk berubah dan berubah nie rase mcm xda perubahan pon dalam idop....  

no meaning......

hope kalau lah ader yg TERASA bace blog aku nie..jgn kecik hati tp nilai diri tu sikit ok....

No body Perfect.....

yg bengang.... shahma

0 comments:

Post a Comment

time kaseh kerana sudi membaca

Powered By Blogger