Wednesday, October 28, 2009

kesengalan diri ku .....

~ (^.*) ~    " lu jager ye cikgu ...gua hentam samer lu..tunggu ini malam kt parit bunger " peh berdesing telinger aku nie biler dengor ...mcm tut gak anak murid ciner sekolah aku nie....

aku pe lagi terus contek budak2 kampung aku bgtau mlm nie ader fiting ..... sepeti biase dioerg mmg cepat jerk berminat..... dlm hati aku mampos lah budak ciner sekolah aku mlm nie....

tp

tibe hati aku tergerak nk tepon mimie a.k.a tunang aku ...nk mintak restu dr dier....

hurmmm .... tok maklumat korg ...minggu lepas aku dh kene tepon polis sebb ader mak bapak yg wat kes kt polis kate aku pukul anak dier..padahal bengkak sikit jek...dah anak dier kuang ajo sgt...

tp atas tindakan aku tu...semua pihak blame aku....biler pikir balik...tak patut aku buat mcm tu...

so semalam pas tenang sikit hati ku ... aku tepun mimie...citer2 then as usual
dier tak kn kasiik.....

dier soh pikir jgn mcm budak2 ...pukul2 nie tak setel masalah....betik gak ckp dier tu...


so
aku pon tak jadik lah nk bantai dak tu...  dan ari nie...aku akan jge exam kelas cina sengal tu...  hope xder lah kursi terbang..... \\\
sejak aku masuk kes polis nie...ramai lak anak ciner nie yg bako2 darah ku.....

kekadang kene sumone yg tunjuk kt die org nie...biar tutop sikit mulut dier

0 comments:

Post a Comment

time kaseh kerana sudi membaca

Powered By Blogger