Sunday, October 25, 2009

time kasih .....dan saling berterima kasih..

~ (^.*) ~  hai semua....lamer tak tulis blog nie...gian lak jarik nie nak menaip sumthing...


sabtu yg lepas aku telah pergi melawat tunang ku yg berada di KL...rindu lah kater kAN....dan gak dh gian nk tgok wayang hiihihi...kali nie tgok citer serogate lak..tp citer tu leh katerkAN  tak best sgt r..agak bosan bg aku.... hurm.....tp ader perkare yg pahit dan manis mase kiter org berdating nie....

yg pahit ialah   keter katak puru merah tunang aku kene clamp sebb dier parking suker hati dier jek kt aprtmen dier duduk tu...

yg manis ialah hihihi

dapat tgok wayang dgn mimie


dapat pi bercuti dgn mimie

dapat beli laptop baru hihihiih

tu yg best tu....

sangat berterima kasih kepada mimie kerana sanggup mensapot ku hihiih

tp
mase dok otw lik muar tu...area kol 12 mlm..... kt depan mater aku ader sebuah keter masuk longkang...agak trajik gak r...tp selamt tak da nyawa yg ilang....


4 org pompuantu... 1 lelaki kt dlm keter iswara peh bahaya tol mase tu...selamt ler aku tolong dieorg hihihi


biler dh setel ..baru ler aku gerak lik.....

tp yg paling best...biler kiter dapt tolong org...org trima kasih kt kiter....mcm tu gak...kalo org tolong kite..jgn sombong nk ckp trima kasih...





aku kene dera................


Trima kasih Siti hamizah...utk semua ini ...

kete iswara yg terbabs tu....ambik no niee...sure naik sok kt 4D



2 comments:

me-mie said...

gembiranye dpt bersama..kn2..tp time gadoh..cm nk mkn jek..huhu..

baluke said...

haah...tau takper.... biler nk gado..nak makan awk jer tau tak..dak degil...

Post a Comment

time kaseh kerana sudi membaca

Powered By Blogger