Wednesday, October 21, 2009

benda2 yg aku sayang sekali...( harta aku )...hihihihi

~ (^.*) ~   sejak dari aku muler dapat duit simpan sikit ..sampai ler aku dah kejer skrg nie...ader ler sikit harte yg aku kumpul dan aku palaing syg dan hargai..walopon kalo ikot kan hati nk jer aku jual...antare benda tu ialah... jeng jeng...




nie adalah moto pertama mak bapak aku kasik aku..jgm 544...ramai org tnyer asal email ko jgm 544? nie lah jawapan nyer..



nie lak moto kedua aku..nie aku beli pakai duit sendrik..syg siut kt moto nie..tp skrg nie..dier mcm uzur skit nk kene ganti jantung baru huhuh...



hah...ni lak bnda yg paling2 aku syg..my second wife..dulu yg pertama tp akrg no 2 lah..wira aerobeck jek..tp kalo naik mcm jet pejuang..( kutukan mmber2 mase aku blojo kt UM dulu ) hahah




shahma dan mimie.. huhuhu




peh..ni lah moniter LCD aku yg aku cyg sgt..jenamer BenQ...geram tol





ni lak hanpon ter baru aku....ngeh2..nk beli Iphone mcm amir tak mampu.. K770I jek..





last  sekali...my new properties.. adalah my new lerun Avatar Mountain Bike...yahuuuuu
mantap siut...


huhuh...wat mase nie..tu jek yg dapat ku cari..teruskan mencari...chayok2...kepada tunang ku..walopon abg bnyak kesukaan...tp kamu abg letak tempat paling atas tau...dan thnks kerana support abg k.

4 comments:

intan azuzarina said...

shama..hp u same la cm hp dada cyg i...hehehe

me-mie said...

teringin sgt nk naik moto kuning tuh..huhuhu..jgnlah sakit dulu ye..

me-mie said...

ni entry meniru ma ni..sm jek..ngeh3..peniruk!!

baluke said...

ye ker ? best kan hp nie...cumer dier nyer skrin kecik jek...

Post a Comment

time kaseh kerana sudi membaca

Powered By Blogger