Wednesday, October 21, 2009

hari yang best giler...

~ (^.*) ~ salam semua... hari nie...aku nk menceritakan tentang hari2 yg best berlaku dlm idop aku...jum2 kiter tgok...



haaa....ni gambo aku dgn adik2 pompuan aku yg sengal otw nk pi KL nk jengok akak ke syangan dan gak abg kesayangan diorg...mase nie cuti deepavali..yahuuu




ni lak gambo aweks2 kepenantan selepas travel selamer 2 jam dr muaor.. sampai2 jek terus mencekedarah. kiter org berpicnicc di tasik Angcorpmall



entah dari maner..aleh2 mamat raksasa nie leh muncul terus bantai makan ek ?



korg tgok betaper gumbire nyer kanak2 riang ini bermain selepas makan? nak2 budak baju biru tu..huduh...




alahai..cute nyer adik2 aku nie...




wah baiknyer landing yerks mak bapak aku nie...dating sampai tak ingt anak2 dier huhuhu




lepas jek makan2 dan picnic kt tasik..aku terus pancing mak pi shoping kt sogo hahaha..nie time lepak kt food court sogo makan ABC..leh tahan lah..ader air terjun tuuuu




sempat lagi nak interprem ni..




lepas kt sogo..kite org pon balik...ika dgn ajik kene tinggal kt KL..hahahha padan muker..degil sgt..
suker aku tgok gmbo nie..


ok lah ...tu jek nk citer...tp mmg hapening sungguh percutian jalan2 kite org kali nie...kalo mimie .ader mesti best gak...

1 comments:

intan azuzarina said...

kene tgu mimi jd kak long kepada adik2 shama ke..wait2 ek..ekekeke

Post a Comment

time kaseh kerana sudi membaca

Powered By Blogger