Saturday, October 17, 2009

aku dh tak dara lagi...

~ (^.*) ~   Salam dan berketemu lagi kite di sisipan blog ringkas aku ini...

tajuk ari ni mcm gempak tp sebenarnyer ..x ler gempak maner pon....hiihihi.....

ok nk di jadikan citer... sejak aku lahir sampai ler aku umur 24 taun ni...aku tak pernah jejak kn kaki kt pangung wayang...entah lah aku rase mcm panggung wayang tu tempat maksiat r...so kalo dulu sebelum kapel aku akn tetap kn syart kt aweks aku tu
yg kalo kapel dgn aku tak leh tgok wayang...huhuhuh dan semua aweks aku tak pernah melanggo syart tu huhuhu...... tp aku janji aku kan tgok wayang setelah aku kawin...nk tgok dgn isteri aku.....baru best...


mase pon berlalu dan makwe bertukar ganti...hurmmm.... aku tetap dgn syarat aku tu....  tp .... di sebb kan syart aku tu... adalah hamba Allah yg pernah bersama aku telah myalahkan syarat aku dgn mayatakan dier bnyak rugi bersama dgn aku kerana tak dpt jadik kapel biase yg leh tgok wayang.... sedih lah gak... tp bgus gak sebb kalo dier tak saun aku pon tak tahu ader effeknyer syarat ku ni......dan mulai saat itu..aku tuko lah..yg aku akan tgok wayang biler aku dh tunang... dan pada tggal 16 / 10 /2009.... aku bersama tunang ku yg tersayang telah menyaksikan citer PAPADOM di JUsco cheras.... huhuh hilang lah sudah dara ku ini... sedey nyer... tp
yg paling penting bnda nie telah menukar perspektif aku yg

kalo tgok wayang tu tak bgus... sebb mase aku tgok wayang tu...x lah ramai org..so lagi confortable berbanding tgok kt DVD cetak rompak yg kalo aku beli entah kualiti pergi maner,subtitle pon tah kemaner..kualiti gambo lagi hancur...beli lak dapat dosa huhuh... bukan aku nk promaote lah tp..benda2 bgus tak bagus ni..bergantung pada kite..kalo niat mmg nk wat maksiat dlm wayang tu..kt suro pon org berani wat maksiat... pe2 pon thanks buat tunang ku yg belanjer aku tgok wayang ngeh2 dan akan berjanji mmbelanjer aku tgok wayang sampai bileer2 ahahhah.......

dan citer PAPAdom pon best giler... mmg layak menang....

3 comments:

blurenciel said...

tgk wayang smpi ke cheras..peehh..

baluke said...

hahahha...biaser r tu bai...ketua gua laju ..kejap jek sampai saner

Liyana Rahman said...

pkataan pertama bila aku bc citer ni.."bodo"..hahah....mithali la sape dpt ko..bro..mmg tmpt maksiat pe..tp lau ko pndai jg diri..pk sndiri la bro..

Post a Comment

time kaseh kerana sudi membaca

Powered By Blogger