Tuesday, April 27, 2010

POlis ,Kadet Polis,aku ...dan M-16



bace dulu baru tahu....


Polis......

Mesti de orang yg takot dgn Polis...ade gak yg Benci dgn Polis nie..... selalu nyer yang takot nie orang yg jahat le,penjenayah or mat rempit dan yang benci dengan polis lak selalu nnyer tokoh or penyokong POlitik yang selalu nk wat perhimpunan haram hahahahah.....

tp hari ni aku rase Polis nie bukan le kejam or tak berguna sangat pon..... malah aku ader naik sikit respek kt angota Polis nie setelah beberape jam melepak dengan diorang nie...( bukan dlm lokap ye )..

hari nie telah diadakan Taklimat Menembak bg Kedet Polis sekolah Pei Hwa,Persisiran Perdana ,Sains dan Parit Bunga....kt IPD Ledang....dr kol 2-6....

penat giler dok berdiri dengar taklimat...maklum ler jadi cikgu Kedet POlis hikhihk....mcm dier ajar mcm ne nak isi peluru...buang peluru....tembak tepat..nak safe mcm ne..nak semiauto mcm ne ....oh luper nk bgtau...senjata yang di guna kan M-16....standard r tu .....tp mmg gempak r..berat leh tahan...peluru dier lak jenis saiz 5.56mm tak silap aku ....kalo kene mmg bersepai kepla....

huhuhu.... tp yg aku tabik kt polis nie...diorang nie bukan le teruk sangat....aku tgok berkaliber jek jurulatih yg ajar tu...mcm profesional gak....dan diorang ni peramah gak...mungkin sebb tau aku nie cikgu kot...tp ok lah kan....dh de kawan kt balai polis..dh de kabel hahahah....




yang seronok anak murid aku gak r...dapat main dengan M-16....tp ader kureng sikit...sebb tak dapat wat latihan menembak...sebb tak dapt kebenaran dr pihak atasan huhuhu...kalo tak aku pon nak join gak...dapat tembak seko tenuk..best hahahahah



p/s: mimie....nnt abg nk beli pistol r.....nak tembak kucing yg kencingkan kete abg tu

1 comments:

me-mie said...

hahaha..sengal abg ni..sian kucing tu kena tembak.. xberperikemanusiaan langsung.. kucing tu dh mati agknye..dh smpai ajal..

Post a Comment

time kaseh kerana sudi membaca

Powered By Blogger