Tuesday, November 24, 2009

makin lame makin best lak..






" ko nie kalo rajin mcm nie..taun depan leh jadik ketua nie shahma "  ujar ketua pengawas SPM aku...huhuhu


tak sangka ader gak org nk puji aku pagi2 bute nie..... mcm biase setiap pagi dlm kol 7.30 pagi aku mesti dh kene tercegat kt dewan pekse SMK JLN junid MUar nie.....jge pekse SPM





mula2 mmg bosan...lamer2 jadik best lak...dpt tgok mcm ragam budak sekolah jawab exam huhuhu...ader yg tekun betol jawb..smpai tak tgok depan...ader yg dok tengok kiri kanan...ader yg mula2 pakai songkok,biler nk masuk satu jam jawab..songkok dh takder atas kepaler huhuhu.....ader yg dok tnyer kite jawapan...hahahha pendek kate mmg tak bosan r...







tp waktu yg aku paling sukee jge exam nie biler 10 minit terakhir menjawab..sebb pe ? sebb aku dpt buat anauncement.....dgn sore macho aku pon ckp ....hahahha



" mase menjawab tinggal lagi 10 minit... semua calon tidak dibenarkan keluar "




time tu semua yg tgh tekon jawb tgok muker aku!  wat muker simpati.....





tp yg tak bestnyer pulak biler kene buat announcement  mase menjawb dah tamat..time tu dapt ler tgok budak2 yg terkial2 nk menjawb lagik....kekadang tak sampai ht lak nk ambik paper time dioerg nk mnjawb lagik tp peraturan tetap peraturn.....maap yer...huhuhuh





masuk hari nie dah 5 ari jger exam..aku de lagik 11 hari...hope dapt jalan kn tgungjwb dgn tulus...


chayok2.....


P/s; kepada ank murid ku yg ambik exam SPM...cikgu doakan korg sukses k....



5 comments:

baluke said...

hahhaha..macho tol mamat nie ambik gmbo

blurenciel said...

oit..ko da langgar etika jage pekse nih..mane ley amik gambar..ces..

baluke said...

huhuhuuhuhuh

Liyana Rahman said...

2 bkn puji la ngek...2 dia perli ko..nt tunjuk rajin..xgheti2 lg ka?poyo!

me-mie said...

shahma mmg poyo..hee..

Post a Comment

time kaseh kerana sudi membaca

Powered By Blogger