Saturday, November 21, 2009

hari yg best sgt....

~ (^.*) ~ hai semua blogerrrrrr...dh lamer tak mengupdate kn blog aku nie huhuuhu.....wokeh ari nie sabtu 21 ari bulan november...anak- anak murid aku yg cumel...ajak aku kuar..huhuhu ..diorg nk belanjer aku makan kfc...

seperti org yg mengantuk di sorg kan bantal....x mau leceh terus jek aku ambik dierg bawk pi giant mua...makan r pe lagik....tp sebelum makan tu..diorg leh lak ajak karoke...hukhuhk... di sebbkn sore aku yg sedap nie...aku tak ler join..tgok jek dieorg...


lepas karoke..perut pon lapo....KFC lak kt sebelah jek..terus pi makan...time makan tu lah mcm2 citer di borakkan...ader cite pasai nk pi cuti kt ne ... ader citer pasal pakwe dier..pakwe aku..gosip saner sini...leh tahan gak anak murid aku 5 org nie...



oh sebelum terluper.... dioerg ajak aku kuar nie sebb nk raikn keteraan dierorg yg dpt naik kelas pandai huhuuh....so aku sebagai cikgu dieorg dpt ler  rase tempias nyer hiihihihih.....


pe2 pon tahniah kt anak murid aku nie.....korg mmg pandai..cumer malas jek lebey....



pe2 pon cikgu akan merindui korg sebb mungkin cikgu tak ajar korg lagik taun depan... xpat ler naik main bowling sesamer lagik....

nie time nk hnto dierg lik..sempat benti kt sawah padi..bergambo lahhhhhhh pe ;agik




nie lah anak murid kesygn aku yg otak tak betol sikit mcm cikgu dier uuhuhuh




cikgu akan rindu kan korg...jgn luper cikgu biler dh naik tingkatan 2 nnt







semoga kite semua happy..yahuuuuuuuuuuuuuuuu

0 comments:

Post a Comment

time kaseh kerana sudi membaca

Powered By Blogger