Wednesday, October 14, 2009

Selesai sudah.......


~ (^.*) ~   Syukur...arini 14/10 tamat ler kursus P1NCH aku kt hotel selesa Pasir Gudang ni.. bnyak gak ler pengalamn dan care mengajar untuk budak yg gagal mengusai 3M ( membace, menulis dan mengira..)

lebeh seronok biler aku dpt berkenalan dan bergaul dgn cikgu2 senior yg berpengalamn dlm bidang guru dan jugak idop ni...

aku nk ucapankn terima kasih buat

  •     Wan blur kerana bnyak ajaor aku pasal keter dan gak mcm ne nk kumpul duit
  • Ucup kerana bnyak bg aku tips2 mcm ne nk kawin banyak hahaha
  • Zain kerana belanjer aku minum teh O dan roti bako semalam...
korang mmg best rrrr

2 comments:

me-mie said...

wah!!! ade hati nk kawin ramai!!! siaplah u nt!!! dh ade niat..so kena siapakn spare part ni..(pdn Muke!!)

blurenciel said...

@mawar_Qist laki boley kawin ramai..hg mana bule..hahah..dun wori..ucup yg bg tips tu pon satu je bini die..

Post a Comment

time kaseh kerana sudi membaca

Powered By Blogger