Friday, November 06, 2009

kisah silam yg lalu .....

~ (^.*) ~   aku bosan.....

serius.....bosan dengan perkare silam yg aku dh buat dan org lain dh buat...tp akhirnyer aku yg kene tangung kesah silam aku dan kisah silam org lain....pe hal pulak kan?
tp tulah kehidupan.....

tp kat sini aku nk ckp
kepader org yg blom menyusahkan org lain dengan kisah silam dier ...korg pikir lah elok2 pe yg korg nak buat...

kalo boleh pe yg korg nk buat tu abis kt situ jek kesan dier...
contoh jgn le korg pinjam duit dr ALONG...sebb biler sekali dh pinjam mmg susah nk lagsai sampai ler dh beranak penak....x memsal isteri korg dan anak2 yg kene tangung kesan nyer...

aku malas nk ckp bnyak lagi..korg pikir lah sendri....
sebelom aku abis mgomel ni..aku nk mintak maap kalo de yg terase....

adios amegos

0 comments:

Post a Comment

time kaseh kerana sudi membaca

Powered By Blogger