Tuesday, November 10, 2009

hari jadi ibu ku.......hjh Fuziah mahdan yg ke ? 5....

~ (^.*) ~

huhuuh hati berdebar2 nie...sok 11/11 aku kene rancang besday parti tok mak aku
huhuhuuh.....mak lum ler sorg jek anak dier yg kt umah..... so agak nerves gak r..

muler2 nk pikir adiah nk bg pe ..last2 aku bg benda nie jek...





selamt gak r ....aku ingt nk bg kasut..sekali mlm nie ayh aku lak dh bg adiah mak aku  kasut....leh tahan lawa..huhuhu



susah nk bg mak aku puas hati dgn adiah nie... maklum ler cerewet sikit.huhuhuh...so esok mlm nak beli kek dgn makan mlm huhuuh ...bnyak nk plan nieee


pe2 pon selamt hari jadik ye mak.....................cyg kt mak lebey lahhhh

2 comments:

blurenciel said...

peh template baru yg penoh kegelapan..

baluke said...

hahahah...hitam itu bergayer

Post a Comment

time kaseh kerana sudi membaca

Powered By Blogger