Thursday, October 29, 2009

hari nie kene pi kursus PINCH

~ (^.*) ~

arinie kol 8.30 pg aku dh kne terpakcak kt dewan PPD muar sungai abong tok hadiri taklimat PINCH...alah yg dulu aku pernah citer kt blog yg lepas2.... kursus mgenai mcm ner nk mnjadikn murid negeri johor nie bebas bute uruf..semua pandai bace mengira dan menulis... 3M org puteh ckp.


.

so taklimat arie nie utk tgok atau folowup  pe yg kite org dh buat sejak balik kusus arie tu...hahah

mati lah aku sebb aku tak buat pe2 lagik...

huhuu....ok lah

nk gerak dulu bai....\







tekon dengor ceramah nie beb






time makan yg paling di tunggu....




tgok punyer panjang kene berator...makn nyer pasal

dlm kol 12.58 pm kusus nie abis.. tambah lah satu tugas guru lagi kt aku nie.... sabor jelah



p/s : kepader tunangku.....abg nyer kredit abis....hukhukhuhk...

0 comments:

Post a Comment

time kaseh kerana sudi membaca

Powered By Blogger